News

Macchina automatica di riempimentu di liquidu di bevande

Un novu disignu horizontale, ligeru è convenientu, pumping automaticu, per una pasta grossa pò esse aghjuntu.

Funzione di scambiamentu manuale è automaticu: quandu a macchina hè in u statu "automaticu", a macchina pò realizà automaticamente un riempimentu cuntinuu secondu a velocità stabilita.Quandu a macchina hè in u statu "manuale", l'operatore si mette nantu à u pedale per rializà u riempimentu, s'ellu hè statu calatu, diventerà ancu un statu di riempimentu automaticu è cuntinuu.Sistema di riempimentu anti-goccia: quandu si riempie, u cilindru si move in su è in giù per guidà a testa chjusa.U cilindru è e parti di trè vie sò manufatti, senza alcunu arnesi speciale, per quessa hè assai cunvenutu per scaricà è pulisce.

Accessori fine opzionale, mette u tubu di ingressu di liquidu in u liquidu di pulizia di riempimentu parechje volte finu à chì a pulizia hè finita.Questa serie di macchine di riempimentu hè una macchina di riempimentu di tippu pistu, riempimentu auto-priming, u materiale hè guidatu da u pistone di u cilindru per attirà u materiale in u cilindru di misurazione, è poi da pneumatica spinghje u pistone attraversu u tubu di materiale in u containeru, u riempimentu. A quantità hè determinata aghjustendu a corsa di u cilindru.

Capu di riempimentu di l'agulla

Hè adattatu per riempie buttiglie di calibre chjucu è prudutti di imballaggio di tubi.U diametru è a lunghezza di l'agulla pò esse persunalizatu secondu a dimensione specifica di u cuntinuu.

Sistema di cuntrollu di valvula di sfera

Adatta per materiali cù viscosità sfarente è chì cuntenenu particelle, è ponu risolve diversi prublemi di pressione causati da l'alimentazione di alta è alta pressione.

Hopper

Hè cunsigliatu di riempie i prudutti cù viscosità più grande per ottene un effettu di riempimentu megliu.

I caratteristiche principali

Adatta per riempimentu di liquidi tossichi, corrosivi è volatili cum'è pesticidi, toluene, xilene, fertilizzanti liquidi, droghe veterinarie, disinfettanti, liquidi orali, alcolu è altri materiali.
1. Velocità veloce, alta precisione, misurazione di a valvula solenoide di precisione;
2. L'ajustamentu di u voluminu di riempimentu hè cunvenutu: u tempu di riempimentu pò esse aghjustatu da u teclatu o u capu di riempimentu pò esse cambiatu continuamente;
3. Fattu d'acciaio inox è materiale anti-corrosione, menu pezzi di usu, faciule da pulisce, riparà è rimpiazzà materiali;
4. Aghjustate l'altezza di a tavola di travagliu, adattata per diverse dimensioni di cuntenituri di imballaggio;
5. Fornitu di dispusitivu di alimentazione automatica è interfaccia di ripresa di materiale, minimize i rifiuti.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019