News

Filling Machine Daults è Soluzioni cumuni

E macchine di riempimentu sò largamente usate in l'industria alimentaria, medica, chimica di ogni ghjornu è altre industrie.A causa di a diversità di i prudutti, u fallimentu in a produzzione avarà un impattu incommensurable in a produzzione.Se ci hè un difettu in l'usu di ogni ghjornu, duvemu ancu sapè cumu trattà cun ellu.Capemu inseme.

Difetti cumuni è suluzione di a macchina di riempimentu:

1. U voluminu di riempimentu di a macchina di riempimentu hè imprecisu o ùn pò micca esse scaricatu.

2. Sia a valvola di throttle di velocità è a valvola di throttle di l'intervallu di riempimentu sò chjuse è se a valvola di throttle ùn pò micca esse chjusa.

3. Ci hè una materia stranera in a valvula di cuntrollu di trè vie d'installazione rapida?Se hè cusì, fate un ordine.Ci hè aria in u tubu di pelle è a testa di riempimentu di a valvula di cuntrollu à trè vie d'installazione rapida?Se ci hè aria, minimize o eliminà.

4. Verificate s'ellu tutti l'anelli di sigillatura sò danneggiati.Sè dannatu, per piacè rimpiazzà cù un novu.

5. Verificate se u core di a valvula di riempimentu hè bluccatu o ritardatu per apre.Se u core di a valvula hè bluccatu da u principiu, installate da u principiu.Se l'apertura hè ritardata, aghjustate a valvula di throttle di u cilindru magre.

6. In a vàlvula di cuntrollu di trè vie d'installazione rapida, a forza elastica di a molla di bobina hè strettu è strettu.Se a forza elastica hè troppu grande, a valvula di cuntrollu ùn si apre micca.

7. Se a velocità di riempimentu hè troppu veloce, aghjustate a valvola di throttle di velocità di riempimentu per riduce a velocità di riempimentu.

8. Verificate s'ellu a pinza è a fibbia di pipa di pelle sò ben sigillate.Se sì, per piacè corregge.

9. U cambiamentu magneticu ùn hè micca soltu.Per piacè chjude dopu aghjustà a quantità ogni volta.


Tempu di Post: 16-May-2022